پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید مدیرکل دادگستری خراسان رضوی و هیات همراه از مرکز رشد فناوری نیشابور

بازدید مدیرکل دادگستری خراسان رضوی و هیات همراه از مرکز رشد فناوری نیشابور

- 1402/10/07

مدیر کل دادگستری خراسان رضوی به اتفاق دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی و هیات همراه از مرکز رشد فناوری نیشابور و تعدادی از شرکت‌های منتخب بازدید کردند.

به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در ابتدای این بازدید مازیار ناظران مدیر مرکز رشد نیشابور به ارائه گزارشی از روند توسعه کمی و کیفی این مرکز پرداخت و ضمن تبیین آخرین دستاوردهای ستادی و شرکت‌های فناور عضو این مجموعه، عمده‌ترین چالش‌ها و نیازهای آتی مرکز را تشریح کرد.

در ادامه این بازدید از شرکت‌های دانش‌بینان و فناور ساینا پردازش گسترش شرق، نیک فناوران کیان شرق و طلایه داران نگین صنعت پاسارگاد به‌عنوان نمونه‌ای از شرکت‌های موفق حوزه امنیت و مرتبط با فعالیت‌های قوه‌قضاییه بازدید به عمل آمد.

حجت‌الاسلام خلیلی ضمن گفتگو با کارآفرینان جوان و بنیانگذاران شرکت‌ها، از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و توفیقات این شرکت‌ها قرار گرفتند.

وی ضمن ابزار خرسندی از پیشرفت‌های صورت گرفته در این مجموعه، اعلام آمادگی کرد تا در جلسات تخصصی مسائل و چالش‌های شرکت‌ها را بررسی و نسبت به افزایش تعاملات و همکاری‌های فی مابین و بهره‌گیری مضاعف از توان شرکت‌ها در حل مسائل جاری نهادهای قضایی، قول مساعد داد.


دانلود پیوست خبر رضا قاضی خانی رضا قاضی خانی مازیار ناظران مازیار ناظران ابوذر امینی ابوذر امینی